четвртак, 21. октобар 2010.

Vinski turizam kroz čula


Sama priroda vinarske industrije dovodi je do potpunog sjedninjavanja sa turizmom pružajući turisti mogućnost da doživi istoriju jednog naroda, njegovu  kulturu,hranu, nove mirise, zvukove i ukuse ... kombinaciju kulture, životnog stila i područja.

photo Ana Ilić
Vinski turizam potpuno uključuje sva čula i zato to treba doživeti u pravom smislu te reči.

Ukus: vina i lokalne kuhinje, svežeg groždja, a i drugih proizvoda lokalnih proizvođača

Miris: Zemlje i grožđa, svežeg seoskog vazduha, fermentacije groždja u vinarijama, podruma, kuhinje u lokalnim restoranima i seoskim domaćinstvima, lišća i zemlje u vinogradima, trave i poljskog cveća

Dodir: fizički doživljaj proizvodnje vina, boce i čaše, kuvanje sa vinom, branje grožđa ...

Vid: vinogradi i modro nebo, specifična lokalna arhitektura, uživanje drugih ljudi, manifestacije posvećene grožđu i vinu, boje vina ...

Sluh: punjenje vina u boce, sipanje vina u čaše, vinske pesme, vinska opema

Нема коментара:

Постави коментар